Kandavas iela 4 | |||
---|---|---|---|
Nr. | Sākas | Beidzas | Starpbrīdis |
1. | 08:15 | 08:55 | 10 min |
2. | 09:05 | 09:45 | 10 min |
3. | 09:55 | 10:35 | 15 min |
4. | 10:50 | 11:30 | 10 min |
5. | 11:40 | 12:20 | 10 min |
6. | 12:30 | 13:10 | 10 min |
7. | 13:20 | 14:00 | 10 min |
8. | 14:10 | 14:50 | 5 min |
9. | 14:55 | 15:35 | 5 min |
10. | 15:40 | 16:20 |
Vircavas iela 7 | |||
---|---|---|---|
Nr. | Sākas | Beidzās | Starpbrīdis |
1. | 08:40 | 09:20 | 10 min |
2. | 09:30 | 10:10 | 10 min |
3. | 10:20 | 11:00 | 10 min |
4. | 11:10 | 11:50 | 10 min |
5. | 12:00 | 12:40 | 10 min |
6. | 12:50 | 13:30 | 5 min |
7. | 13:35 | 14:15 | 5 min |
8. | 14:20 | 15:00 | |
9. | |||
10. |
Aizpildīt anketu šeit: https://forms.gle/e9mcyGqVU1jYKCee7
Vecākiem paredzētajai diskusija Facebook https://fb.me/e
“Vecāku atbalsts bērnam veiksmīgas karjeras veidošanā”. Rokasgrāmata skolotājiem un vecākiem. I.Lemešonoka. Apgāds Zvaigzne ABC, 2020.
RTU Dž.Holanda pašizpēts tests
Aptauja “Mans daudzpusīgais intelekts”
Kāpēc būtisks savas personības novērtējums, veicot karjeras izvēli, un kas var sniegt atbalstu šajā procesā?
LASĪT un KLAUSĪTIES (Krievu valoda) >>>
“Kur vecākiem meklēt informāciju par karjeras atbalstu bērniem?”
Kā palīdzēt jaunietim izprast savas spēcīgās puses, savu personību, kā runāt ar jaunieti par karjeras izvēli, lai viņš uzklausītu?
“STEM pieeja karjerā – kas par to jāzina un kā pielietot praksē”
“Kas sagaida darba tirgu?”
“Nākamā profesija – kā izvēlēties un kā šajā procesā var palīdzēt vecāki”
“Bērns nav vecāka pagarinājums. Kā gudri palīdzēt bērnam karjeras veidošanā”
“Bērna personības tips karjeras izvēlē – kāpēc to svarīgi ņemt vērā?”
“Baiba Sipeniece-Gavare: Nenorociet bērna sapņus!”
“Z paaudze un digitālie mazuļi. Kā runāt ar jaunieti viņam saprotamā valodā par karjeras plāniem”
Kā plānot un kam pievērst uzmanību karjeras izveidē/ izvēlē jau tagad, lai uzlabotu savas iespējas darba tirgū nākotnē?
“Karjera sākas ar uzticēšanos” (J. Pāvulēns)
“Karjeras izvēlē no kļūdām nav jābaidās”